DESESTIMAT EL RECURS DE L’EMPRESA PER LA COBERTURA DE VACANS DE TP14 DE DUES COMPANYES DE LA ZONA 3

Finalment, i després de més de dos anys, el Tribunal Suprem ha desestimat el recurs presentat per l’empresa a la sentència del TSJC, i que ja informàvem el passat Setembre de 2012, que reconeixia a les companyes el dret a cobrir les vacants de TP14, així com també els endarreriments de la diferència en la retribució.

Ha estat un procés llarg i amb dificultats afegides per part de la USOC a les esperades dins un conflicte laboral, fruit de fer prevaldre els interessos individuals davants dels col·lectius. El temps posa a cadascú al seu lloc, i en aquest cas, després de gairebé 5 anys, la sentència ens dona la raó i ens ratifica en les nostres conviccions com a sindicat.

Finalment, felicitar a les afectades i agrair la paciència i la valentia durant tot el procés, al igual que posar en valor la bona feina feta pel gabinet jurídic de CCOO.

Cas tancat, i guanyat.