EN CONDICIONS

Reunió extraordinària del comitè gerència nord Acesa, sobre Comunicació de la empresa de data 29/05/2017 sobre canvis en l’atenció al client

Avui, s’ha convocat reunió extraordinària de comitè gerència nord, per tal de tractar aquest tema, que implica que ara tota la jornada de treball s’ha de fer a les vies de peatge. Hem convidat al cap de peatge de la gerència, per tal de poder contrastar aquest canvi organitzatiu.

El primer que hem constatat és que no s’ajusta a la nova política interna de l’empresa amb la campanya Focus, a més d’entendre que s’hauria d’haver revaluat les condicions i riscos del lloc de treball pel servei de prevenció, i així li hem expressat.

Tanmateix, li hem mostrat el nostre desacord en les formes, i que estem en l’obligació de vetllar per què aquesta tasca és faci en les millors condicions de seguretat i confort en el treball, així com demanar que és torni a evaluar el lloc de treballar. I és per aquest motiu que demanem convocatòria urgent del Comitè de Seguretat i Salut de la Gerència Nord, a més que quedi en suspens la mesura. Així doncs restem a l’espera de la data d’aquesta reunió, on tractarem les exposicions a temperatura per treball a l’intempèrie, bipedestació, conflicte amb l’usuari, dotacions de personal equlibrats per relleus, i operativa clara de treball, on es detallin torns, dotacions i càrregues de treball.

Els delegats de CCOO de la gerència nord, així com la secció sindical, ens reservem el dret d’exercir les mesures necessàries, si en l’àmbit de l’empresa, no trobem les mesures que garanteixin el treball dels nostres companys, en les condicions de seguretat i confort que es requereixen.

Seguirem informant.

COMUNICAT EN PDF