HI SEGUIREM SENT

CCOO revalida la majoria absoluta a ACESA i INVICAT, millorant resultats, i aconsegueix gairebé el 70% de la representació al conjunt d’ACESA AUCAT i INVICAT.
INFO eleccions ACESA INVICAT 2015

Dia històric, d’agraïment, i de reafirmació amb el que hem cregut sempre, i seguim creient. La confiança mostrada per la majoria de companys i companyes ens omple de motivació per seguir treballant i treballant en el nostre projecte sindical, global, integrador, responsable, basat en persones, i per les persones.

Som conscients de la responsabilitat que suposa la majoria obtinguda, dels moments que haurem de afrontar, però res serà un entrebanc amb el recolzament de tots i totes. Els nostres equips de treball, ja estan treballant per continuar defensant les condicions laborals de TOTS i TOTES, amb fermesa i responsabilitat.

Finalment agrair el suport d’afiliats i simpatitzant de CCOO, la victòria, sens dubte, es vostra!!.

Al gràfic us informem del repartiment final de delegats en les tres empreses, ACESA AUCAT i INVICAT.

Adjunts, els resultats detallats per centres de treball de les Eleccions Sindicals ACESA INVICAT 2015