¡SUBSCRIU-TE, SEGUEIX-NOS, PARTICIPA!

Des de CCOO abertis posem a disposició de totes les treballadores i treballadors del conjunt d’empreses de la UNaAE un nou model de comunicació amb el qual pretenem millorar l’accés a tota la informació generada per CCOO abertis, en relació a la nostra activitat sindical i al teu dia a dia laboral dins de totes les empreses del grup.

En aquest sentit, reduïm els canals de comunicació per ser més àgils i rebis de forma més ràpida i senzilla tota la informació del teu interès, creant el butlletí de notícies CCOO abertis, al qual pots subscriure’t  des de aquí.

subscripcion

La subscripció és senzilla. En l’enllaç anterior t’expliquem com fer-ho, i si tens algun problema pots consultar al teu delegat de CCOO perquè t’ajudi. Tingues en compte que a partir l’1 d’abril de 2016, aquest serà l’únic canal d’e-mailing des d’on podràs rebre informació sobre CCOO abertis, així que t’animem a que facis la teva subscripció com més aviat millor!

També hem millorat el contingut de la nostra pàgina web abertis.ccoo.cat, incloent contingut sobre permisos, perquè coneguis de primera mà tots els teus drets en conciliació. Més endavant anirem ampliant contingut. Aquí.

Igualment, podràs conèixer a tots els representants de CCOO en els òrgans de representació de la UNaAE, a més d’informació i serveis més accessibles per afiliades i afiliats, i així com un accés directe on t’expliquem com afiliar-te i formar part del projecte sindical de CCOO abertis .

Paral·lelament, hem creat un perfil de Facebook i un perfil de Twiter, on a més de la informació pròpia de CCOO abertis, trobaràs informació de tot l’entorn de CCOO i del grup abertis. Segueix-nos !!

unnamed RjuNtUnZ

A més a més, i en els propers mesos, estrenarem nova APP CCOO abertis per a mòbils, des d’on podràs rebre tota la nostra informació a l’instant, i tenir accés directe al contingut més rellevant de la nostra pàgina web. T’informarem quan estigui disponible!

Esperem que totes aquestes novetats millorin l’accés a tota la nostra informació, i que coneguis de primera mà el nostre treball sindical dins el conjunt d’empreses de la UNaAE. Entenem que la comunicació constant amb totes i tots els treballadors és la base per crear xarxes i sinergies prou fortes per afrontar els reptes que s’acosten, i per poder avançar en la millora de les nostres condicions de treball.

Fem-ho junts!

Subscriu-te, segueix-nos, participa!