RENOVACIÓ DE LA SECCIÓ SINDICAL DE CCOO D’ACESA AUCAT INVICAT

Es renova l’executiva, amb el vot unànime de tots els delegats en la IV conferència de la Secció Sindical de CCOO d’ACESA AUCAT INVIAT.

El passat 10 de gener de 2017, es va celebrar la conferencia de la Secció Sindical de CCOO d’ACESA AUCAT INVICAT, i la renovació dels membres de la executiva per als proper 4 anys.

El nostre secretaria General, Jorge Jaime Tejedor, va fer un resum exhaustiu de la feina feta en aquest últims 4 anys, en un entorn socioeconòmic i laboral especialment advers: reforma laboral regressiva pel que fa a les garanties dels treballadors/es, crisis econòmica, baixada de trànsits, automatitzacions i un gir en la política de les relacions laborals de l’empresa cap a la unilateralitat.

Tot i aquestes dificultats, les CCOO d’ACESA AUCAT INVICAT hem afrontat amb organització, treball, determinació i convicció, els drets, condicions i garanties laborals de tots els treballadors i treballadores, en cadascun dels reptes que se’ns han presentat. Externalitzacions, automatització, expedient de regulació, conveni UNaAE…I ho hem fet gràcies  a  seguir creixent en afiliació; a la confiança de la majoria de treballadors i treballadores;  a millorar la comunicació a tots els companys i companyes;  a treballar en equip, de forma organitzada y transversal en tots els àmbits (formació, igualtat, PRL…); al treball i proximitat de tots els delegats i delegades;  al recolzament de tots els afiliats i afiliades;  en definitiva, a créixer com a organització.

En debat obert, tots els delegats presents van convenir en la voluntat i necessitat de seguir creixent en la mateixa direcció en els pròxim 4 anys.

Seguir creixent per afrontar nous reptes, principalment per fer front al model de relacions laborals unilateral de la empresa basat únicament en els beneficis econòmics, per capgirar els esforços del conjunt de treballadors/es dels últims anys i millorar les condicions laborals, i per preparar amb total garantia el futur laboral davant dels finals de concessions i els canvis de model de gestió de les vies de gran capacitat.

A continuació, i de forma unànime, es va votar a favor de la nova executiva, encapçalada per Jorge Jaime Tejedor, que renova el càrrec com a Secretari General, amb l’equip executiu següent:

Roberto Fernández, delegat CCOO ACESA gerència Ebre

Bernardino Ramón, delegat CCOO ACESA gerència Nord