ACTA REUNIÓ COMISSIÓ PARITÀRIA 9/4/2014

Adjuntem acta de la reunió paritària celebrada el passat 9 d’Abril on s’havien de tractar temes relacionats amb Organització, llistat eventuals 6.2 i creació Comissió Econòmica.

La reunió és va realitzar amb videoconferència, fet que evidencia la poca predisposició de l’empresa a que fos una reunió productiva per arribar a acords, i que la implantació del nou conveni per part de l’empresa s’està fent des de la interpretació unilateral i la deslleialtat a l’esperit del conveni.
Acord en el llistat de d’eventuals del 6.2 i compromís de proposar data de constitució de la Comissió Econòmica. Poca cosa més.

Pel que fa a Organització, desde CCOO s´ha proposat que es mantinguin cicles, horaris i vacances actuals, i que a partir de Setembre es consideri el pacte addicional 3. Igualment, s’ha manifestat que hi ha cicles de vacances programats que no recull el conveni i que donat el cas, s’haurien de pactar.

Al respecte de les comunicacions que s’estan fent als treballadors de jornades superior a 8 hores, CCOO és manifesta amb la claredat que ho fa el conveni: les jornades diàries seran d’un màxim de 8 hores. I així ho defensarem.

Seguirem informant