LA PLANTILLA D’ABERTIS AUTOPISTAS ESPAÑA DÓNA CONFIANÇA AL PROJECTE SINDICAL DE CCOO

El passat 12 de maig s’han celebrat, per primera vegada, eleccions sindicals al comitè d’empresa d’abertis Autopistas España, on CCOO s’ha presentat com a candidatura única, obtenint el 100% de la representativitat.

Aquest passat 12 de Maig, un grup important de treballadores i treballadors de aAE han ratificat la seva voluntat de organitzar-se sindicalment per exercir la representativitat de les seves plantilles, i de fer-ho de la mà del projecte sindical de CCOO abertis, que un cop més, rep una vot de confiança majoritari i es reafirma en la seva vocació de ser un projecte fet per persones, per a les persones. Els companys / es elegits estaran organitzats en un comitè d’empresa de 5 membres.

Així, i un cop finalitzat el procés electoral dins de aAE, la representativitat sindical, en nombre de delegats i percentatges, dins el conjunt d’empreses de la UNaAE queda configurat tal com es mostra a continuació:

Gràfic 1. Numero de delegats i percentatges per sindicats en el conjunto d’empreses de la UNaAE (nº delegats; %):

delegados UNaAE 2016

Des de CCOO abertis volem primer, felicitar els companys i companyes de aAE que han decidit fer un pas endavant en l’exercici de la representació dels treballadors, i agrair la confiança dipositada en el projecte sindical de CCOO abertis per dur-la a terme. I en segon lloc, a les plantilles de treballadores i treballadors de aAE per la participació, suport i confiança mostrada en tot aquest procés. Serà retornat amb proximitat, treball i compromís.

Finalment, un reconeixement a totes les treballadores i treballadors de les empreses de la UNaaE, que més enllà dels resultats electorals, ens demostren dia a dia la seva confiança en el nostre projecte. Hem de seguir creixent i treballant per poder fer front amb suficients garanties als reptes que l’empresa ens està plantejant cada dia. Augment d’automatització, acomiadaments discrecionals, finals de concessions … Tot això, sense el suport de totes y tots vosaltres seria impossible combatre-ho.

Seguim treballant.

Seguim lluitant.