Intimidacions en comptes de solucions

L’empresa continua amb la seva ceguesa, i intenta tapar els ulls dels treballadors davant les deficiències organitzatives en els centres de treball

Des de CCOO hem estat coneixedors que ahir dia 12/11/2014, responsables de la gerència Nord van dur a terme “interrogatoris” a companys i companyes de la zona 2 per haver fet la seva feina: informar de les incidències d’una jornada laboral.

No permetrem que es tornin a produir intimidacions, humiliacions i pressions d’aquest tipus, i en cas que es repeteixin, actuarem en conseqüència. El respecte i el tracte dignea tots els treballadors i treballadores és una línia que no es pot deixar creuar per ningú, ja no tan sols dins les relacions laborals, sinó en les relacions humanes en general.

Incidències per altra banda provocades per les continues faltes de serveis als peatges, que estan agreujant les condicions laborals de tots els companys i companyes, i generant una violència verbal reiterada per parts dels usuaris. Davant d’això, l’empresa sembla que en comptes d’aportar solucions, opta per negar unes deficiències organitzatives més que contrastades. Des de CCOO creiem necessari i urgent que s’abordin de forma acordada tots aquest desajustos.

Finalment, des de CCOO volem donar tot el nostre recolzament als companys i companyes que han patit aquesta situació, i la tranquil·litat a tota la plantilla per que es continuïn realitzant informes de totes les incidències que succeeixin als centres de treball, alhora que us animem a imprimir-les i lliurar-les als vostres representants; ens ajudaran a posar en evidència les misèries organitzatives d’alguns peatges en el conjunt d’empreses per tal de denunciar-les.