ACTA COMITÉ DE SEGURETAT I SALUT INTERCENTRES EXTRAORDINARI 28/11/2014

Companys/es

El passat 28 de Novembre es va celebrar un Comitè de Seguretat i Salut Intercentres extraordinari enfocat exclusivament a debatre les propostes aportades el dia 16 d’octubre per la secció sindical de CCOO a la nova versió del MAP que afecta, en major o menor mesura, a tot el personal de l’empresa que condueix vehicles corporatius.

En destaquem que només es realitzin tasques de senyalització amb 1 sol operari en operacions degradades i sempre en la mesura del possible, homogeneïtzar l’adopció de mesures organitzatives i planificació del treball a totes les gerències, per exemple utilitzar camins fora pista per les actuacions que ho permetin, actuacions en hores on es produeixin les millors circumstàncies pel que fa a meteorologia, estat del trànsit i la via etc.

Tanmateix, també es dotarà els vehicles FV2 (vehicles de vialitat) de llums destellants tant al davant com al darrera (alguns ja en tenen a davant) i les franges diagonals de la part posterior del vehicle s’adaptaran amb pintura d’alta visibilitat.

Informar-vos també que restem pendents del nou redactat del reglament de circulació per poder determinar si es possible canviar els llums taronges pels blaus.

Adjunta l’acta.

DESCARGAR ACTA